Det blev en dag på stranden...

....med Ia, my love! Vaknade upp helt yrvaken..snoozade 30 min och åkte runt halv 10. Äntligen fick jag bil!! Men jag fick slita för det...gick upp halv 6 som jag har sagt...som tur har jag den "förmågan" att somna om men sen när jag vaknade så va jag dygntrött! Det va jätteskönt på beachen...var på smarholmen i vallda. Hur mycket soltörstiga svenskar som helt där. Dum som man är så struntade jag i solkräm dom två första timmarna...ähh ja jag är lite röd nu men det känns faktiskt skönt för så blek som jag va innan så kan det gott svida lite :) Ähh cancervarning på mig kanske? men men...jag vaaaaa duktig i början av sommaren när solen var som starkast. Men sen tog jag mitt förnuft till fånga och kleta in solkräm på min fortfarnade blöta hy...vilket kanske inte va det bästa från min sida...lite svårt..den rann ju av! Vi tog oss mod och badade också...fan det blev ju jobbigt och ligga där utan att svalka av sig. Sen så åkte vi och köpte grillad kyckling och åt ute hemma hos Ia :) och nu sitter jag hemma i goa soffan....väntar på att min exremt trötta sambo ska hoppa in i duschen för vi ska iväg och grilla nu på nån klippa i lilleby :D vi tänkte grilla korv och dricka lite vin med Sandra och Jonas :) Som grädde på moset så SKAAA vi slå dom i Sequence...ett beroendeframkallande kortspel!! Heja oss Sandraaa! Wohoo! mysigt...gäller ju att ta vara på alla soltimmar som finns nu här i Sverige!

puss hej

Kommentarer
Postat av: JK

Hur gick det i sequenze då?

2009-08-08 @ 09:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0