Funderar på att sova...

Trött eller inte? Hmm jag vet inte riktigt...jag borde gå och lägga mig snart för imon ska jag upp tidigt för att köra Johan till jobbet så att jag kan få BILEN...sen ska jag bränna ner till onsala eller smarholmen och lägga mig på stranden med Ia!  Fast han börjar 06.00 så jag är ju hemma innan det ändå så kan jag gå och lägga mig i några timmar till! Älskar min säng....det är nog det bästa med att komma hem efter att ha kört honom...det är att få lägga sig i sängen och känna att lakanen och täckerna fortfarande är varma!

Va ute och gick förrut med min älskade Sandra! Käften gick i ett på oss...härligt!! tränade både käken och häcken ;) Måste ju börja ta tag i mitt liv här igen...komma in i det som så fint kallas för rutiner...vilket inte har existerat i mitt liv sen jag gick på sommarlov den 6/6....men ska man börja ett nytt liv så måste det ske successivt...man kan ju inte bara vända upp och ner på allt och tro att man är världens hurtigaste människa på en vecka...in your dreams....men det värsta med det är nog att jag dåå...säkert många fler...tänker att "ahh men på måndag börjar jag".....det blir måndag...." åhh vad godissugen jag är....det kan ju inte skada så mycket om jag börjar med allt på tisdag"......alltså varför ens anstränga sig? så är det ju varje år.....lagom till semestrarna börjar så känner man sig kanske fin...eller bättre än innan nyår....men det går ju käpp rätt åt pipan sen i juni/juli ändå.....allt som man har byggt upp under 8 månaders tid med träning, nyttigare mat och mindre alkohol blir ett minne blott och sen kommer ångesten " ååhhhhh att jag inte ska klara det detta året heller"....sen börjar man om...nää det måste ske nån stor förändrning här.... om det så ska ske långsamt och stabilt eller som Anna Skipper...fast fan vilken dyr metod :P
Jag håller mig nog till mörk choklad och mina promenader och gymbesök tror jag :)

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0