Grillning, bebisar och jobb

Så kan jag sammanfatta min helg. I fredags så åkte vi (och då menar jag Sandra, Jonas och Johan och jag då) ner till lilleby och grillade korv! Vi kom ner lagom tid tyckte vi...runt 9 och då började folket lämna så vi va inte så många där....tror fan att dom lämna i tid!!!....det blev fuktigt och myggen började bitas...haha jag fick bara ett medans Johans fick 20 typ. Så dom som hann lämna va ju smarta. Tänkt att så fort det står augusti i almennackan så kommer daggen och alla förbannade mygg måste äta upp sig innan det blir kallare! Men vi hade det trevligt ändå! :) Men sen tog vi vårt förnuft till fånga och drog hem till oss och spelade Sequence...som jag och Sandra helst vill glömma! Vi förlorade 5 gånger i rad...vet inte vad som hände där men det spårade ur, vi tappade kontrollen och herrarna drog förbi oss ganska så rejält...bra jobbar där iaf :)
Dagen därpå bar det av på släktkalas till Falkenberg! Min lilla syssling fyllde 6 år :D och sen så har vi fått en ny liten syssling! 5 dar gammal!!!! Jag höll ju på att dö.................!! så liten!!! knappt så att jag vågade hålla lillpojken.. ja en pojke blev det! Sen va deras kusin där också...3 månader gammal! Det var paradiset :) helt underbart mysigt! Vi satt ute och åt i solen och pratade och umgicks! :) sen på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa och jaa..grillade igen :P fast senare på kvällen då :) fick med mig rester som jag kunde ha till lunch idag på jobbet! Perfekt! Ahh..jobbade idag då...känns lite i fötterna men men..jag är inte så himla duktig på att ta på mig bra skor...men hallå..jag jobbar i en skobutik..då kan man ju inte gå runt i klumpiga gympadojjor...nån måtta får det va! Så jag tog mina älskade små söta sandaler som kan aldrig kommer att slänga om jag så ska sy ihop dom själv när dom väl släpper! Men det va en bra dag på jobbet...härligt med 100 % OB hela dagen...kommer hem och maten är klar!! Min älskling till hemmafru :) riktig husmanskost...hemmagjorda köttbullar med färskpotatis :) SVINGOAA! mums...bästa som finns!!...perfekta lökbitar i och go sås! Nu sitter vi här med en tom godisskål ( inte måndag än :P ) och kollar på The Unit med tända ljus!..
.Just det jaa..herrejävlar va kass jag har blivit på engelska! kom en kund idag som pratade engelska...och visst jag kan engelska men ibland så går det bara inte! Jag måste hacka igång mig först och mjuka upp den sidan men innan det är gjort så skäms jag innerst inne att min engelska är så dålig när jag vet att jag kan och kunden har gått..visst dom köpte skorna så what the fuck men ändå :P här ska man framstå som en säljare som tror på det man säljer (vilket jag gör) men så kan man inte föra fram det tillräckligt för att det spricker i engelskan! Fan då...måste ta tag i detta nu...men okej..inte så lätt när det hängde två stora lösa bröst mitt framför mig...kanske va det som distraherade mig! ANVÄND BH för bövulen!!

puss hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Darling vad kul att du har hittat hit!!

Skall försöka fixa en header till dig ngn dag!



Kommer ni på inflyttningsfesten på lördag?



PUSSAR

2009-08-10 @ 11:11:45
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0