Hard work

Jobbar som fan..! Orkar knappt blogga nu men nu så kände jag att det sög i bloggtarmen! Jag jobbar långa dar med mycket stående 6 dar i rad! Jag har nog aldrig jobbat 6 dar i rad...äh va fan gnäller jag för...det e ju bara en dag längre än en vanlig vecka. Va på kulturkalaset en sväng igår kväll med 7 andra pers, kallt va det och vi hamnade vid biopalatset där dom har byggt upp en stor scen och så kom det en artist som hette Marcus nånting....lite knasig musik..fick inte grepp om den.

Åhhh blev så lycklig idag..Johan hade städat och rivit ut sängkläderna och vädrat täcken och kuddar :) Och sen hade han fasen tvättat också!! Unbelievable!...han som knappt vågar tvätta nu när han bor under samma tak som mig! Innan så kunde ju han tvätta alla färger tillsammans...ähh och så kommer han och klagar på att han inte har några vita t-shirtar kvar...hmm undrar varför? Och så ska INTE mina kläder behandlas! :P Så nu sköter jag tvätten....

Gjorde fisksoppa i tisdags...ähh vi åt det till middag..sen tog jag med mig till lunch igår...vi åt det till middag även igår och idag jaa gissa vad jag hade med mig till jobbet..joo fishsoupe again! Och nu jävlar e den mega kastrullen tom på fisksoppa, istället är jag knökfull av den så det sprutar igenom öronen! Tror att jag ska vänta i några månader innan jag äter det igen...men jag har iaf lärt mig nått...jag rekomenderar att inte ha i paprika (om man nu inte älskar denna smakproppfyllda grönsak), vilket jag inte tyckte va någon hit...ha inte heller i krossade tomater med färska örter och vitlök...tomatsmaken försvann enna...men i övrigt så va den go för att vara min första hemgjorda fisksoppa! :) Men jag tror den blir ännu goare utan det jag nämnde innan :) Mmmmmm

Snart tar batteriet slut och jag orkar fan inte gå upp och hämta laddsladden...alldeles för långt bort ( 3 meter) :P
Men vad har hänt annars?? Hmm...vart ute och promenerat med Sandra...pluggade i måndags hos Jenny och gullade med hennes 3 ½ månaders bebis :D Åhh...jag skulle nog kunna äta upp den lilla gobiten..så söt!!!!!! Så nu hoppas jag att jag klara den där jäkla BOB tentan på tisdag...men det känns bra måste jag ändå säga...

Nää nu måste jag få min skönhetssömn så att jag ser pigg och fräsch ut trots mitt hemska bajsbruna hår....där det inte finns slingor då..mmm det va ett tag sen jag gjorde slingor...får vänta på pengarna sen kan jag (eller Sandra då) pilla ut slingorna och slänga i färg :) men åter till min sömn här nu....ahh fräsch måste man  för bövulen se ut annars vill ju inga kunder handla av mig :)....och vila upp mina fötter..asså jag måste skaffa nya jobbskor...annars ser ni mig antingen vackla runt  med rullator...eller ännu värre..permobil! Ett senare problem!!

pusss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0