Long time agoooo..

Mmm..här börjar man blogga men jag är ju askass på att skriva varje dag...Aja, det blir ju rätt långa inlägg då!
Vad har hänt i mitt liv dom senaste dagarna..hmm jobbat nu i två dagar och sen så jobbar jag helgen.
Längtar sååååå mycket efter pengar! Jag tror jag dör snart! Vem fan kan säga att man inte blir lyckligare av att ha pengar...dumbom till den! Utan pengar kan man ju för fan inte göra nått och då är man väl inte lycklig eller fullt tillfredsställd eller? Inte jag iaf...fast jag har det bra utan pengar men bättre med ;) kan ju göra mer och få ut mer av livet :) På måndag så får jag pengar från csn och lön på tisdag :D Då ska jag handla så mycket mat så hela kylen ska vara knökfull! Just nu är det mer alkohol än mat där i....lite ägg och smör typ! Så på måndag blir det ändring på det..och så ska jag köpa massa pärmar så det blir nån ordning på torpet!...har ju papper både högt och lågt .

Fick frågan om jag hade en bebis i magen..h a h a............................... en kund sa att jag hade ett sådant linne som man har när man är gravid...stackars han..han måste ju ha skämts...men okej jag är lite smårund runt magen och den blir ju inte bättre av lingonveckan heller. Tack för den! Men skit samma han va jättegullig iaf och hade precis blivit morfar och han köpte ett par skor och impregnering så det fick det la va värt! Annars gick buisenessen asdåligt....tack vare det fina vädret som man inte får se röken av på jobbet...när jag slutade idag och gick ut så kändes det som om jag gick in i en tjock vägg...varm luft!

Det kliar i fingrarna nu...JAG VILL SHOPPA!  Ska bli så roligt att kunna köpa sig något fint snart :) hihi!
Nää nu ska jag kolla runt på ellos kanske.. ;) kul och kolla efter heminredning!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: JK

Erica nu får du skärpa dig, detta var den fulaste bloggen på länge, du får ju stila till den nu va..

Annars var de ju bra =)

2009-08-21 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0